De eerste kilometers

26 mei 2009 - Falemprise, België

25/05/09

Schiedam-Sint job in 't Goor

Klein tochtje, maar erg mooie omgeving. Wandeling gemaakt door het bos en langs het kanaal. Camperplaats bleek camping te zijn, maar stukje terug langs het water een mooie P-plaats gevonden. Naast taverne Den Dremmel: gezellig cafe met een heerlijk tuinterras. Tijdens wandeling door eekhoorns bekogeld met dennenappels! Ze wilden niet op de foto. Na het avondeten de champagne van Rob ontkurkt en getoast op een lange reis.

26/05/09

Sint Job - Falemprise

Vannacht een enorme storm gehad. Hagel, onweer en windstoten die de camper deden schudden. Volgens het nieuws 30.000 inslagen waarvan 15.000 in Belgie, en lange file's.We vertrokken rond 10:00 uur en reden fileloos naar de volgende camperplaats. Het is regenachtig en er staat een stevige wind. Nu aan Lac de L'eau d'heure met uitzicht over het meer. Een typische camperplaats hier en we staan dus niet alleen. Zojuist een waterval in de keuken gehad: de slang van het kraantje schoot los. "Waarom komt er geen water uit de kraan?" Dat lag allemaal in het kastje en over de vloer. Gerepareerd...die komt nooit meer los...

Dankzij Robberts kennis van Internet hebben we stiekem ingelogd in het plaatselijke info-centrum bij de stuwdam om het eerste bericht te kunnen sturen!

Liefs Robbert en Claudia

1. Mark en Dinka:
    27 mei 2009
    Wow deze foto alleen al, wat een uitzicht! Hopen dat jullie vanaf nu mooier weer hebben!

Grtz

Mark
  2. patty:
    27 mei 2009
    Water buiten water binnen hen kan niet op maar het uitzicht vanuit jullie camper is fantastisch.
    vanaf do. wordt het weer beter.
    doe jullie de groetjes pap mam

3. Ria en Harry:
    28 mei 2009
    Een prive zwembadje in de camper, dat heeft niet iedereen. groetjes Ria en Harry.