Welkom!

4 mei 2009 - Schiedam, Nederland

Welkom op ons blog!

Via dit bericht willen we je uitnodigen om je aan te melden voor ons online reislog 'Europareis'.

Dan ontvang je automatisch een mailtje wanneer we een nieuw bericht in ons blog zetten.

Het plan momenteel is om op 25 mei te gaan vertrekken! Het eerste deel van de reis kun je al bekijken onder 'kaart'.

Groetjes,

Robbert en Claudia

1. Ine koeleman:
    4 mei 2009
    Hoi Robbert en Claudia

Wat leuk deze site.
    Ik wens jullie een goede reis en veel plezier .
    En doe mijn zus en Nolly de groetjes.
    Suc6 en ik ga jullie reis in de gaten houden.

Dag ine
  2. Jeroen:
    5 mei 2009
    Hey Claudia en Robbbertst!

Toffe site, ik hoop dat 'ie binnenkort bomvol staat met foto's en verhalen. Vanaf 23 mei hou ik jullie ook in de gaten! :D

Om de reis nog wat heftiger te maken heb ik een foto-opdracht verzonnen. Probeer tijdens jullie trip door Europa foto's te maken van de volgende dingen:

- Koeienuiers (close up plz)
    - Vlaamse friet met extra veel mayo
    - Teenslippers
    - 'Het' blauwe touwtje
    - Tuinkabouters
    - Klotsende oksels
    - Kattenbak korrels
    - Lachende bejaarden
    - Franse Cocosnoten
    - Robbert in pyama ;)

Misschien dat ik er nog meer verzin! Iedere gelukte foto levert jullie 10 bonuspunten op!

Veel plezier en succes!!
    Jeroen
  3. Mark en Dinka:
    5 mei 2009
    Hoi Robbert en Claudia,

Gaan jullie zeker volgen! Alvast heel veel plezier!

Grtz

Mark en Dinka
  4. Joke:
    24 mei 2009
    Hallo Claudia en Robbert. Even een proef berichtje, want als het straks dan echt moet gebeuren moet het natuurlijk wel aankomen. Groetjes Joke.
  5. Liza:
    29 mei 2009
    hey toya en robbert :P
    beetje laat voor ik door had hoe en wat, maar ik ben er eindelijk bij! fijn te horen over de telefoon dat jullie het leuk hebben en dat le chene jullie is bevallen. jammer dat ik jullie afscheidsparty heb gemist aangezien de uitnodiging nog ongeopend op de stapel ligt (schaam schaam). ben onwijs benieuwd naar de rest van de trip en de foto's. tot bij jullie welcome back party!
    xxx lies